BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 12 February 2011

Pain Of Love Part 4

“Yelah. Hari ni aku dah belanja kau”

“Apa-apa sajalah abang ni?”

“Dah makan. Jangan bercakap lagi”

“Baik boss”

“Lepas ni kau nak pergi mana?”

“Tadi kata jangan bercakap?”

“Aku cakap baru kau boleh cakap,faham”

“Yelah. Lepas ni saya nak pergi kat bilik muzik. Kak Kagome tunggu saya kat sana”

“Oh! Kirim salam kat kakak kesayangan kau tu nanti ye”

“Yelah. Hemm,saya dah selesai,so saya pergi dulu. Thanks for lunch”

EunHye berlalu pergi meniggalkan MinHo dan menuju ke bilik muzik untuk menyelesaikan tugasan yang diberikan guru muziknya. 

********

“Hai! Kak Kagome”

“Hai! Kau dari mana?”

“Saya? Oh! Saya baru lepas makan”

“Kau sorang?”

“Ee..Yup”

“Jangan tipu kakaklah EunHye. Cakap kau dengan sapa tadi?”

“Saya dengan abg MinHo”

“Kau buat apa dengan dia”

“Makanlah. Habis kakak ingat saya buat apa?”

“Takdelah. Habis tu dia tak cakap apa-apa?”

“Tak pula. Kenapa?”

“Dah makankan?”

“Sudah. Akak?”

“Akak tengah dietlah. Kau nak tahu tak?” 

“Tahu apa?”

“Pasal kau dengan dialah”

“Oh! Saya hampir terlupa”

“Itulah asyik ingatkan dia je”

“Mane ade. Cepatlah kak, apa dia kata?”

“Ok, sebelum tu kau relaks dan dengar apa yang akak nak katakan ni. MinHo tak dapat terima kau”

“Ok.(perasaan EunHye hampa..dan kecewa tapi dia cuba untuk menyembunyikan perasaannya itu). Apa lagi dia kata?”

“Dia suruh akak cakap dekat kau yang dia cuma nak perempuan mata hijau je”

“Uuhh! Dia tu betul ke tidak? Mana ada perempuan Korea mata hijau”

“Dia tu pelikkan?. Lepas tu akak cakap dengan dia, apa dia ayat kau sampai kau cair dengan dia”

“Apa dia jawap?”

“Dia kata ‘mana ada Kagome. Aku mana ada ayat dia’, Dia kata macam tu”

“Oh! Akak tanya dia bila?”

“Semalam,dekat bilik sains”
 
Bersambung ~ Pain Of Love Part 5 ~

~ narryen ~ 

0 comments: