BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 15 March 2011

Pain Of Love Final Part

“Balik nanti saya tunggu awak dekat pintu pagar. Kita balik sama ya?”

“Baiklah. Tapi..”

“Tapi apa…?”

“Awak bolah lepaskan tangan saya tak. Macam mana saya nak balik kelas”

“Oh! Maafkan saya. Saya tak sengaja”

“Tak mengapa. Saya pergi dulu”

“Yelah”,jawab Andrian sambil tersenyum gembira.

Jam sudah menunjukan 4:00 pm menandakan sudah tiba waktu balik.

“Kenapa kau gelisah je?”, soal YooHee

“Tak ade apalah”, jawap EunHye

Selama 10 minit kawan-kawannya bertanyakan soalan kenapa dengan dirinya, kerana mereka melihat EunHye tidak focus sewaktu guru sedang mengajar. Dia tidak seperti itu sebelum ini. Itu yang membuatkan mereka risau. EunHye pula tidak menjawap pertanyaan mereka dan hanya mengatakan dirinya baik-baik saja.
Guru yang terakhir melepaskan mereka pada pukul 4:30 pm. EunHye kelihatan muram. Biasanya dialah yang paling suka balik lambat.
Mereka semua beredar dari kelas dan apa yang membuatkan kawan-kawan EunHye menjadi pelik ialah EunHye menjadi orang yang pertama meniggalkan kelas itu sedangkan dialah akan menjadi orang yang terakhir keluar dari kelas itu.
EunHye menuju ke pintu pagar dan melihat Adrian setia menanti dirinya.

“Maaf. Cikgu saya keluarkan lambat”, kata EunHye

“Tak mengapa. Saya faham, marilah saya belanja awak minum dekat kedai coffee prince"

“Ok. Sebagai tanda minta maaf, biar saya belanja”

“Baiklah, tapi lain kali saya yang belanja”

“Ok”

Itulah lembaran baru buat EunHye, dengan kehadiran Adrian dirinya yakin yang dia akan berjaya melupakan MinHo.Walaupun masa perkenalan antara Adian dan EunHye sungguh singkat tetapi EunHye dapat merasai kebahagiaan yang di tunjukan oleh Adrian untuk dirinya. EunHye sungguh berterima kasih kepada kawan-kawannya kerana memperkenalkan Adrian kepadanya.
EunHye yang sentiasa ceria, sabar dan kelakar telah kembali. Kembali untuk memulakan kehidupan baru dan mengfokuskan kepada matlamatnya untuk menjadi seorang pakar IT yang berjaya.
Hilangnya MinHo, Gantinya Adrian. Walaupun hatinya masih menyintai MinHo adakah Adrian dapat menyingkirkan MinHo dari hati EunHye? Itulah hati seorang insan yang bernama Yoo Eun Hye. Adakah Adrian akan berjaya mengubati luka di hati? Adakah Adrian atau MinHo takdir cintanya? Atau mungkin insan lain yang di takdikan untuk EunHye? Biarlah masa menentukan segalanya.


~ThE eNd~
Hak cipta terpelihara
Milik NARRYEN sepenuhnya

0 comments: